Primeira Liga e tudo

Csak őszintén

2012. május 30. - toszi21

Ugyan nem szerettünk  volna különösebben foglalkozni a Macedónia elleni barátságos mérkőzéssel, viszont a meccs után született pár nyilatkozat. Ebben igazából semmi rendkívüli nincsen, ráadásul a jól csengő közhelyeken kívül nem hangozott el semmi érdekes, viszont mi, Ronaldo asszisztensei ismerjük már annyira a csapatot, hogy tudjuk kinek mi jár a fejében, miközben a mikrofonba beszél.

De mire mennénk ezzel az évek során tökéletesre csiszolt képességgel, ha a birtokunkban lévő információt nem osztanánk meg senkivel? Semmire. Éppen ezért gondoltuk úgy, hogy most felelőtlen módon közzétesszük amit tudunk.

Paulo Bento: "Összességében ez egy gyenge eredmény és gyenge teljesítmény is volt, viszont nem aggódom. Természetesen jobban szerettem volna, ha jobban játszunk és nyerünk, de tudjuk, hogy ez csak egy felkészülési mérkőzés volt. Ismernek már annyira, hogy tudják, nem szoktam nagy eufóriákba kerülni, de mély depressziókba sem esni.

Ahogy előtte, úgy ezután a 0-0 után is biztos vagyok benne, hogy a németek elleni párharca jó formában leszünk. Természetesen van pár dolog még, ahol javulnunk kell. A probléma lényegében a támadásaink lassúsága volt, ami hatással volt a dinamikánkra. Nem a hozzáállással volt a gond."

"Egy cseppet sem aggódok, lazább vagyok mint az albán gyártmányú anyacsavar. A németek ellen 2-1-re nyerünk, a dánokat lemossuk 3-0-ra, aztán a hollandok előtt már csak azon kell izgulnom, hogy hogyan közöljem Cristianoval, hogy csere lesz."

Joao PereiraJoao Pereira: "Ezek a meccsek azért vannak, hogy fejlődjünk és erősek legyünk a torna kezdetére. A legfontosabb pedig úgyis maga az Európa-bajnokság lesz. Az átigazolásom? Mindkét fél számára kielégítő volt. A jövőm tehát rendezve van, a fejem tiszta és kipihentebb is vagyok."

"Azt sem tudom hol áll a fejem. Leigazolt a Valencia, hatalmas lesz rajtam a nyomás most is, meg azután is. Mit gondolnak, miért van most is gombóc a torkomban? Hát nem a mikrofon miatt..."

Ricardo Quaresma: " Büszke vagyok rá, hogy képviselhetem az országomat, de szomorú, hogy a szurkolóink fütyültek és nem pedig biztattak minket, viszont ezt tudom kezelni. Félresöpröm a füttyszót, már megszoktam, csak egyszerűen nem értem, hogy miért teszik ezt. Természetes, hogy a játékosok fáradtak a hosszú szezon után, hibák is közbecsúsznak, de ezért vagyunk itt, hogy keményen dolgozzunk és kijavítsuk azokat.

"Mégis mit képzelnek ezek, hogy kifütyülnek engem? Egyszerűen nem tudok koncentrálni, ha rákezdenek, mihelyst hozzám kerül a labda. A karrierem is miattuk ment tönkre, hisz evidens, hogy még mindig a Barcában tolnám, ha hagytak volna kiteljesedni."

Ricardo Quaresma

Quaresma annyira kizárja a környezetét játék közben, hogy az valósággal elhomályosodik mögötte

Bruno Alves: "Nem olyan eredmény született amilyet vártunk, de a felkészülésünk jó ütemben halad. Mindent beleadtunk, hisz mindig nyerni akarunk, de az ellenfél is próbálkozott. Megvannak a képességeink és a gólok jönni fognak. Ez a meccs ritmust ad majd a továbbiakhoz, a következő alkalommal jobbak leszünk és gyorsabbak."

"Ha rajtam múlt volna, akkor ez a macedón csapat csatár nélkül fejezi be a meccset. Te jó ég, mi lett volna itt, ha Bentótól szabad kezet kapok, sőt még berakja mellém Pepét is! A múlton viszont rágódni kár és a jövőbe kell nézni, vagyis a kérdés tehát: Mi LESZ?"

Bruno Alves és Fernando Torres

"-Ne haragudj Fernando, hogy közbeszállok!"

A nyilatkozatok a Portugoal.net-ről származnak.

A bejegyzés trackback címe:

https://portugalfoci.blog.hu/api/trackback/id/tr88330896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása